    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: czy mozna podjac DG przed jej zgloszeniem?
    Date: Mon, 8 Apr 2002 13:38:58 +0200

    On Sun, 7 Apr 2002, Magdalena Woloszyk wrote:

    >+ Budzik wrote:
    [...]
    >+ > w Poznaniu to trwa chyba z 2 tygodnie :((
    >+ Naprawdę?? Nie mozliwe, wszędzie, jak słyszę, wystarczy poczekać 15 minut do
    >+ pół godziny pod drzwiamy i odbiera się gotowy, świeżutki regon.

    Tak, ale to zależy do jakiego biura GUSu się idzie ! -:)
    Biuro "wojewódzkie" nadaje REGON - więc przy odrobinie dobrej
    organizacji może to zrobić "od ręki". Biuro "regionalne"
    przesyła papiery - więc...
    Mi (w Zabrzu) powiedzieli że "jak się spieszę to mam podjechać
    do Katowic" (nie spieszyłem się). Powiedzieli *w UM* (nie w GUS !).
    Być może w Poznaniu jest KILKA biur i Budzik wylosował (bo
    "podlega pod") takie "niewojewódzkie" :)
    [...]

    >+ Czy może dziennie rejestrują się lub przerejestrowują
    >+ tysiące przedsiębiorców??

    1. 166000 w zeszłym roku:
    http://www.gazetaprawna.pl/numery/06802-673/aktualno
    sci.html?id_gpol2=3917
    2. a może: *WY*rejestrowują ? ;> (a może: ":[")

    FYI: w Zabrzu (dane przestarzałe, z grudnia zeszłego roku)
    kolejka do bankructwa wynosiła *3 miesiące*. No Comments.

    >+ Maddy ( z niedowierzaniem)

    Pozdrowienia, Gotfryd (wierzący że w .pl można się różności
    spodziewać, niestety :()