  • 21. Data: 2013-01-07 10:59:14
    Temat: Re: czy muszę się rozliczać
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello zbigniew,

    Monday, January 7, 2013, 10:48:07 AM, you wrote:

    [...]

    > mundral wiejski :)

    Podoba mi się twój podpis.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2013-01-07 11:19:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 6 Jan 2013, spp wrote:

    > :):)

    To nie jest aż taki dowcip - nim dotarłem do końca wątku
    miałem już wyciągnięty przed nos art.45 PDoOF, słowa
    w nawiasie :D

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2013-01-07 11:52:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 6 Jan 2013, witek wrote:

    > przychodow, nie dochodow
    >
    > pewnie o to mu poszlo.

    No właśnie nie.
    Przepis o obowiązku składania zeznania zawiera wyraźne
    sformułowanie "poniesionej straty" (45 PDoOF).
    Faktem jest, że kasowe rozliczanie większości przychodów
    (poza DG) nieco utrudnia te straty, ale... :)

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2013-01-07 11:53:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 6 Jan 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A to legalne?

    Próbowanie?
    Na 100%!
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2013-01-07 15:19:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal Jankowski wrote:

    > Wszystkie żony żyjące "przy mężu" tak co roku kontrolują?
    >
    > MJ

    po pierwsze zwykle zony rozliczaja sie wowczas z mezami bo to jest
    najlepsza opcja
    po drugie jak sie nie rozliczaja, a nagle pojawia sie ich nazwisko w
    kontekscie np kupna samochodu czy mieszkania, to tak. kontroluja.