  • Data: 2008-02-23 09:32:07
    Temat: Re: czy pit prawidłowy
    Od: "ianus" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mico" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fpndmo$iot$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam taką wątpliwość:
    >
    > mieszkam w jednej miejscowości a pracuje w drugiej, tzn. muszę jeździć. W
    > picie koszty uzyskania Panie wpisały mi kwotę1.220,67 zł.

    Jeżeli nie złożyłeś pracodawcy odpowiedniego oświadczenia/wniosku o
    odliczanie podwyższonych kosztów to pewnie odliczano ci je w wysokości
    podstawowej - wystarczyło sprawdzić przy pierwszej wypłacie. Co nie znaczy,
    że nie możesz teraz przy rozliczeniu rocznym odliczyć ich w wysokości
    podwyższonej. Chyba, że rozliczył cię zakład - to już po sprawie.

    JS