  • Data: 2015-04-13 22:50:07
    Temat: Re: darowizna SD-Z2
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    platformowe głupki wrote:

    >> F-ORG/OB4/02
    >> "Umowa darowizny kwoty pieniężnej"
    >
    > jaką datę wpisuje się na tym druku?
    > data wypełnienia czy data przelewu?

    Na tej umowie darowizny?
    Zadna. Bo to taka bzdura, ze nie wiem czy ten kto to spłodził skończył
    chociaż podstawówke.
    Taka umowa jest niewazna, bo nie ma formy notarialnej.
    Na czyms takim to ja ci moge nawet milion podarowac i mozesz sobie ja co
    najwyzej zuzyc jako podpałkę.

    Na sd-z2 masz za to dwie daty.
    data nabycia i data powstania obowiązku podatkowego bedzie ta sama.
    Dzien przelewu na twoje konto.

    No chyba, ze macie umowę notarialną, wowczas data z umowy notarialnej.
    Sama data przelewu nie ma wowczas zadnego znaczenia.