  • 1. Data: 2005-11-09 11:31:59
    Temat: deklaracja vat po terminie
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

    witam
    czy składając po terminie VAT za wrzesień, tracę prawo odliczenia za ten
    okres, czy też za następne?

    pozdr. monika

  • 2. Data: 2005-11-09 11:43:49
    Temat: Re: deklaracja vat po terminie
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Dnia 09-11-2005 12:31, Użytkownik Kalina napisał:
    > witam
    > czy składając po terminie VAT za wrzesień, tracę prawo odliczenia za ten
    > okres, czy też za następne?

    a na jakiej podstawie chcesz pozbawic prawa podatnika do odliczenia
    podatku naliczonego, jezeli to prawo przyslugiwalo mu?

  • 3. Data: 2005-11-09 15:53:24
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

    Użytkownik "gonia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a na jakiej podstawie chcesz pozbawic prawa podatnika do odliczenia
    > podatku naliczonego, jezeli to prawo przyslugiwalo mu?

    to informacja z urzędu skarbowego..... właśnie zastanawiałam się na jakiej
    podstawie...

  • 4. Data: 2005-11-11 00:58:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Nov 2005, Kalina wrote:

    > to informacja z urzędu skarbowego..... właśnie zastanawiałam się na jakiej
    > podstawie...

    Hm... "bo kiedyś tak było" ?? Prawo do zwrotu było uwarunkowane
    prawidlową deklaracją (czy jakoś tak). A nieterminowa nie była
    prawidłowa.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)