  • 1. Data: 2003-06-24 19:54:11
    Temat: Re: dlaczego mam pracowac dla panstwa skoro panstwo nie pracuje dla mnie
    Od: Jastra <j...@g...sprint.pl>

    On Tue, 24 Jun 2003, queba wrote:

    > jak sie was tak czyta, to mozna ocipiec !!!
    > dziekuje tym, ktorzy mi odpowiedzieli na niektore pytania,
    > ale tym ktorzy narzekaja na mnie ze mam swoje zdanie to tylko gratuluje...
    > czego?

    uspokoj sie i zmien ton
    nie jestes z kumplami przed blokiem i nie musisz sie popisywac wiazankami
    skonczone studia do niczego nie uprawniaja, a szczegolnie do chamstwa

    > ze jestescie tak samo pierdyknieci jak ten caly system w Polsce.

    sluchaj, ludzie na tej liscie to kombatanci wojny z wladzami polskimi,
    kiedys bedzie im za to przyslugiwal dodatek wojenny

    > co do Babci....
    > jedna byl;a na syberii, druga siedziala w polsce, wiec moge miec takie
    > zdanie jakie tutaj wyrażam, bo mam przynajmniej wiedze z dwoch stron.
    > na syberii bylo trudno, ciezko, ale niebylo wojny.

    nie sadzcie a nie bedziecie sadzeni. Pamietasz?

    > tam sie zylo, natomiast w
    > polsce nie mozna bylo zyc, bales sie za kazdym razez kiedy ktos strzelal do
    > ciebie.

    na Syberii w lagrze tez tak moglo byc
    wielu przezylo i tu i tam, ale nie Tobie wyrokowac.

    > to mnie swiat ma ksztaltowac , a nie banda cwoków, którzy przystosowali sie
    > do tego co panuje.

    ta banda cwokow to tez swiat, wiec ksztaltujemy

    > To ja mam oddawac za studia?
    > ja sie czlowieku ucze na prywatnych, bo na państwowych owszem naucza cie,
    > ale po co jak mozna szybciej sie rozkrecic. wiesz czlowieku, ilu karków
    > zostalo studentami?
    > ty masz wogóle o tym pojecie?

    wydaje sie, ze wlasnie sie okresliles

    > chyba nie bo jestes zwapnialym pseudodemokratą, któremu wszystko obojętne co
    > sie dzieje dookoła. masz dupe i kanape zeby na niej siedziec to siedz, bo
    > mieszkanie pewnie dostales ze spoldzielni. miales farta. ja nie mam bo
    > urodzilem sie kilka lat pozniej.
    > przykro mi

    Ostatnie dwa slowa swiadcza o jakiejs szczatkowej formie rozumku. Iskierka
    nadzieji?

    A wiec od poczatku: zmien slownictwo i przestan sie popisywac
    Moze dostaniesz jakas odpowiedz

    Basia