  • 1. Data: 2002-04-26 10:15:15
    Temat: dokumenty firmy
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    czy ja jako dostawca uslugi - czyli firma wystawiajaca fakture - moge
    zarzadac od zamawiajacego dokumentow typu wpis do ewidencji dzialanosci
    gospodarczej, vat-5 i regon?

    jesli tak - to czy reguluje to jakis przepis czy tylko moje "widzimisie"?

    ania

  • 2. Data: 2002-04-26 10:16:28
    Temat: Re: dokumenty firmy
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    oczywiscie zazadac - przepraszam bardzo - ale dosc zdenerwowana jestem ta
    sytuacja:-(

    ania

  • 3. Data: 2002-04-26 17:23:55
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    ania wrote:

> [...]
    > gospodarczej, vat-5 i regon?
    >
    > jesli tak - to czy reguluje to jakis przepis czy tylko moje "widzimisie"?

    Nie reguluje tego żaden przepis, ale prawo wymusza daleko idąca ostrożnośc w
    kontaktach handlowych (np. jestes odpowiedzialna za to, że sprzedawca nie
    wykazał faktury od której odliczyłas VAT)
    Takie żądanie nie powinno nikogo dziwić w dzisiejszych czasach.
    Możesz machnąc na to ręka tylko jeżeli dostajesz za swój towar gotówkę do
    ręki.
    Jeżeli komuś sie to nie podoba, to najprawdopodobniej ma cos do ukrycia.
    Swoja droga, nie wiem jak jest z ewidencją, ale wypis z KRS firmy tam
    zarejestrowanej może dostac każdy, kto tego zarząda. Jest jawny, tylko
    kosztuje to pare złotych.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk