    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dokumenty w biurze rachunkowym
    Date: Wed, 18 Oct 2006 23:04:22 +0200

    On Wed, 18 Oct 2006, blanka wrote:

    > Świadczę usługi budowlane. Oddaję dokumenty do biura rachunkowego. Wiem, że w
    > siedzibie firmy muszę prowadzić dodatkowo rejestr sprzedaży.

    "mało danych".
    Rozporzadzenie pozwala np. VATowcom "zastapic" *ewidencję* sprzedaży
    (oficjalnie to się nazywa ewidencja własnie :) bo jest samodzielna
    "ksiażka" - rejestr zawiera częsć jakiejs ewidencji) ewidencja
    sprzedaży VAT. Pozwala zastapić ewidencję sprzedaży raportem z kasy
    fiskalnej u tych co maja kasę.
    Skad my biedni mamy wiedzieć czy *musisz* prowadzic *dodatkowa*
    ewidencję... :)

    > Czy poza rejestrem sprzedaży mam
    > obowiązek prowadzić jeszcze inne rejestry?

    Z ciekawosci - a ksiażka kontroli to powinna gdzie leżeć?

    pzdr, Gotfryd
    (przepraszam za brak a z kreska i s z kreska - gdzies mi zeżarło
    w oknach klawiaturę z ISO 88**-2)