eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkidot.spółdzielni mieszkaniowej - przedawnienie zobowiązania › Re: dot.spółdzielni mieszkaniowej - przedawnienie zobowiązania
  • Data: 2014-12-29 11:11:46
    Temat: Re: dot.spółdzielni mieszkaniowej - przedawnienie zobowiązania
    Od: wg <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A kiedy minął termin wypłaty pieniędzy? To znaczy kiedy właścicielka
    > pieniędzy zażądała ich wypłaty od depozytariusza? Od tego czasu co
    > najwyżej można liczyć przedawnienie.

    problem jest w tym, że nie ma z nią żadnego kontaktu,
    ani reprezentanta ani spadkobiercy, wyjechała za granicę

    z dotychczasowej dyskusji dowiedziałem się, że istnieje coś takiego jak
    depozyt sądowy i pieniądze powinny tam trafić
    (btw. jak długo w depozycie sądowym czeka się na pojawienie osób
    uprawnionych?)

    jak długo spółdzielnia - będąc uprawniona - może (lub ma obowiązek)
    przetrzymywać te pieniądze?

    czy jest jakakolwiek możliwość , że nieodebrane pieniądze przejdą na
    własność spółdzielni?

    Znając osoby, które w ciągu ostatnich 10-ciu lat zasiadały we władzach
    spółdzielni nie podejrzewam ich o chęć narażenia się o choćby śladowe
    podejrzenie działania niezgodnie z prawem.
    Trzeba będzie to oddadzą.

    witek