  • 1. Data: 2004-04-06 07:37:07
    Temat: druki VAT RUE
    Od: "aggata" <a...@y...com>

    moj skarbowy poinformowal mnie ze drukow nie ma ale ze jak sobie sciagne z
    sieci to mozna skladac - niestety nie maja pojecia gdzie w sieci ale sa
    pewni ze gdzies sa opublikowane, ma ktos moze link???

    dzieki
    aggata

  • 2. Data: 2004-04-06 08:40:14
    Temat: Re: druki VAT RUE
    Od: "Sławomir Delegacz" <s...@d...pl>

    Użytkownik "aggata" <a...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > sieci to mozna skladac - niestety nie maja pojecia gdzie w sieci ale sa
    > pewni ze gdzies sa opublikowane, ma ktos moze link???

    Witam
    Zobacz tu
    www.nettax.pl/serwis/serwis.asp?idurl=/serwis/publik
    atory/du/2004/Nr_55/poz.
    539.htm

    Pozdrawiam
    Sławomir Delegacz s...@d...pl

  • 3. Data: 2004-04-06 08:42:01
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "aggata" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    >
    > Dolaczam sie do prosby...

    VAT-R i VAT-R/UE zostały dzisiaj opublikowane na stronach MF:
    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?dzial=135&id=32340

    Jednakże rozporządzenie obowiązuje dopiero od 13 kwietnia, więc póki co NIE
    MOŻNA składać tych druków.

    Pzdr,
    BaLab

  • 4. Data: 2004-04-06 09:04:58
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > sieci to mozna skladac - niestety nie maja pojecia gdzie w sieci ale sa
    > pewni ze gdzies sa opublikowane, ma ktos moze link???

    LG

  • 5. Data: 2004-04-06 13:05:34
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Danke schon and Marry X-mas czy jakos tak:-)

    Pozdrawiam
    Lukasz G.

  • 6. Data: 2004-04-06 15:12:09
    Od: "X Y Z" <x...@p...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > VAT-R i VAT-R/UE zostały dzisiaj opublikowane na stronach MF:
    > http://www.mf.gov.pl/dokument.php?dzial=135&id=32340

    A jak jest w sytuacji, gdy jestem już płatnikiem VAT od paru lat i dawno
    temu złożyłem VAT-R?
    Czy teraz składam sam załącznik czyli VAT-R/UE czy też jeszcze raz VAT-R z
    załącznikiem?
    Ile jest od tego opłaty skarbowej? :-(

    Kuba

  • 7. Data: 2004-04-06 19:15:57
    Od: "daryusz" <d...@g...pl>

    BaLab <b...@p...com> napisał(a):

    > Jednakże rozporządzenie obowiązuje dopiero od 13 kwietnia, więc póki co NIE
    > MOŻNA składać tych druków.

    Wydaje mi się że z tym całym vatem będzie niezła szopka. Dzisiaj zauważyłem,
    że Minister Finansów wydał to rozporządzenie na podstawie art.98 ust.1 pkt 2.
    Tylko, że ten przepis stosuje się po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia ustawy.
    Czyżby pomyliły mi się tygodnie? Bo chyba publikacja ustawy była w
    poniedziałek w tym tygodniu a nie w poprzednim. A może Minister może
    wcześniej?

    Pozdrawia, daryusz

  • 8. Data: 2004-04-06 19:47:27
    Od: "aggata" <a...@y...com>

    Użytkownik "X Y Z" <x...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > temu złożyłem VAT-R?
    > Czy teraz składam sam załącznik czyli VAT-R/UE czy też jeszcze raz VAT-R z

    oplaty podobno nie bedzie gdy juz byl skladany wzcesniej VAT R , podobno
    powtornie trzeba zlozyc VAT R i do niego zalacznik VAT RUE,
    niz nie wiadomo na pewno.

    pzdr
    aggata

  • 9. Data: 2004-04-06 19:53:02
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "daryusz" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czyżby pomyliły mi się tygodnie? Bo chyba publikacja ustawy była w
    > poniedziałek w tym tygodniu a nie w poprzednim. A może Minister może

    Minister wydaje rozporządzenie, żeby można było
    po upływie 7 dni stosować przepis.
    Miał prawo zrobić to "równo" z ustawą.

  • 10. Data: 2004-04-07 20:19:33
    Od: "daryusz" <d...@g...pl>

    cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > Minister wydaje rozporządzenie, żeby można było
    > po upływie 7 dni stosować przepis.

    Żeby jaki przepis można było stosować po upływie 7 dni?

    Pozdrawiam, daryusz