  • Data: 2008-03-18 12:29:21
    Temat: Re: działalność - usługi informatyczne
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 18 marzec 2008 11:09
    (autor czarny
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fro4de$1uhn$1@news2.ipartners.pl>):

    > Ja z innej beczki,chciałbym zapytać się Ciebie o spólkę S.C. jaką
    > miałeś. Interesuje mnie kwestia podwojnego płacenia do ZUS skladek
    > zdrowotnych, jak Ty sobie z tym poradziłeś?
    > Z informacji jakie uzyskałem na stronach ZUS wynika, ze skladki
    > zdrowotne nalezy odprowadzac od "kazdego źródła dochodu".
    > Zakladajac jednososobowa DG na potrzeby założenia ze wspolnikiem S.C.,
    > wychodzi na to, ze bede placił zdrowotne podwójnie: raz za swoją DG i
    > drugi raz za S.C.

    Hm.... Pierwsze słyszę. Ja miałem zarejestrowaną SC jako płatnika składek na
    ZZA i płaciłem za siebie i za wspólnika z kasy spółki i tyle. No ale miałem
    tylko spółkę cywilną. DG nie przynosiła mi osobnego dochodu. Była tylko
    jedna księgowość i jedno źródło dochodu.

    Skoro już bardzo chcesz sc (odradzam) to może ,,prywatne'' rzeczy też rób
    przez sc a nie przez DG
    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com