  • Data: 2008-02-06 12:39:46
    Temat: Re: e-deklaracje
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello blatka,

    > Mosz recht, jest to lekki absurd. ale wiem akurat, z czego to wynika.
    > otoz pity podpisane elektronicznie przychodza do wirtualnego USu,
    > ktory ma mechanizm UPO (urzedowe potwierdzenie otrzymania, czyli
    > wydaja plik elektroniczny z podpisem USu, ze przyjeli tego dnia o tej
    > godzinie). Natomiast Twoj US MUSI miec Twoja deklaracje, ze wysylasz
    > elektronicznie.

    Ale co mnie, kwa!, obchodzi brak obiegu informacji w aparacie
    skarbowym? Jakiż to, kwa!, problem, żeby kopię potwierdzenia wpływu
    deklaracji właściwy urząd otrzymał drogą elektroniczną? Że o samej
    deklaracji przez litość nie wspomnę.

    > ot i cala filozofia. pocieszajace jest to, ze dzieki temu bedzie mozna
    > wyslac deklaracje do polnocy, niezaleznie od tego gdzie się jest (byle
    > internet byl).

    Jasne. O ile wcześniej, w godzinach urzędowania, pofatygujesz się
    osobiście do urzędu skarbowego zgłosić zamiar wysłania deklaracji. Z
    podaniem, życiorysem, 6 zdjęciami i [autocensored] wie, czym jeszcze.

    Biurokracja twarda jest i twardo się broni przed niecnymi zakusami
    wrogów systemu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl