eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiegzamin na doradcę podatkowego czy na prowadzenie ksiąg handlowych? - poradźcie › Re: egzamin na doradcę podatkowego czy na prowadzenie ksiąg handlowych? - poradźcie
    From: "MM" <m...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: egzamin na doradcę podatkowego czy na prowadzenie ksiąg handlowych? -
    poradźcie
    Date: Fri, 4 Jan 2002 12:50:41 +0100

    Zgadzam się z przedmówcą szkoła nie ma nic wspólnego z tematem. Aby zostać
    doradcą podatkowym należy zdać egzamin a szkołę możesz mieć kucharską. Aby
    zdać egzamin należy zakuć, zdać i może nawet zapomnieć to nie istotne i nie
    trzeba się znać na podatkach. Jak wiele przykładów na to wskazuje. A w
    szkołach często sprzedaje się wiele niepotrzebnych rzeczy.
    Moja rada siadaj i zakuwaj do egzaminu 1200 gotowych pytań testowych, pismo
    procesowe to 2 miesiące kucia po 2-3 godziny dziennie. Później 1200 pytań
    problemowych to również 2 miesiące po 2 godziny dziennie razem to jakieś 150
    godzin przez 4 miesiące i już.
    Oszczędzasz czas i pieniądze.

    MM

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > On Thu, 3 Jan 2002 11:58:23 +0100, "promyczek"

    Wyjaśnię