  • Data: 2007-10-16 07:05:51
    Temat: Re: faktura dla zagranicznego odbiorcy
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    andrzej pisze:
    > Zawsze w języku kraju, skąd pochodził sprzedawca. I nikomu tam nawet nie
    > przyszło na myśl, że może klient (polski) bedzie potrzebował jakiś
    > innych/dodatkowych informacji. Drukowali po prostu to co zawsze drukują,
    > ładowali w koperte i wysyłali a potem dopiero z bólami i z bardzo
    > niezadowoloną miną dowiadywali się , że muszą coś (na przykład IBAN)
    > dopisać. Więc jednym słowem: bez przesady.

    Po pierwsze, po co mam sobie robic problemy ? Skoro te firmy mialy
    wielki bol z powodu koniecznosci dopisywania czegos, wole oszczedzic
    sobie bolu.
    Po drugie, wystawiam fakture ludziom, z ktorymi dobrze mi sie
    wspolpracuje, wiec czemu nie ulatwic sprawy obu stronom, i nie
    wydrukowac tej faktury dwujezycznie?