  • Data: 2006-01-28 19:20:51
    Temat: Re: faktura z nazwą skróconą
    Od: Mieczysław <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 28 Jan 2006 11:24:19 +0100, Radek napisał(a):

    > Od poczatku prowadzenia dzialalnosci wystawialem FV z nazwa skrocona firmy
    > czyli bez imienia i nazwiska. Jak sie ostatnio dowiedzialem, czytajac ta
    > informacje: http://gospodarka.gazeta.pl/firma/1,70168,3026527.ht
    ml (Nazwa
    > firmy), tak nie mozna.
    >
    > I co teraz mam zrobic ?

    Jedyne co mi przychodzi do głowy to wystawienie faktur korygujących.
    Zwróć uwagę na fakt że nie tylko o ciebie chodzi ale także o twoich
    klientów. US/UKS mogą uznać twoje faktury jako nie spełniające wymagań i
    powodujące brak możliwości odliczenia VAT. Co do kosztów sprawa ewentualnie
    byłaby do obrony - ale boje byłyby ciężkie.

    --
    Mieczysław
    ----