  • Data: 2012-07-04 17:56:32
    Temat: Re: faktura zaliczkowa/korekta i podpis?
    Od: w...@a...pl (Wemif) szukaj wiadomości tego autora

    > 3. ale pytam po dobroci, czy tę fakturę wysłałeś klientowi

    To upraszcza sprawę. Mogę tej faktury zaliczkowej nie
    wprowadzać do obrotu i anulować. Dziekuje.

    > ("wystawiam" a "wysyłam" to jednak dwie różne sprawy), a jeśli
    > nie, to co stoi na przeszkodzie uznaniu "niewprowadzenia do obrotu
    > prawnego", wtedy pytanie spada o poziom dalej ;), czyli:

    No właśnie: mam wpływ na konto od np. Polcard a zwrot
    na konto Jan Nowak. Faktury zaliczkowej nie wystawiam, bo
    rezygnacja wcześniej niż 7 dni. Czy dla US (aby się
    nie przyczepi co to za przychód) wystarczy powiązanie
    przychodu na konto, z przelewem wychodzącym? czy jakoś
    dodatkowo to dokumentować? W tytule przelewu podać
    'zwrot platnosci nr xx z dnia xx', wystarczy?

    a.