  • 1. Data: 2003-08-18 12:48:31
    Temat: faktury
    Od: "Dexter" <d...@w...pl>

    czy można wysylac klientom faktury w formie pliku załączonego do emaila ?
    Np. pliczek *.pdf albo jakis podobny. Klient sobie otwiera taki plik i sam
    drukuje. Ja nie trace czasu, papieru i tuszu na drukowanie, oraz na znaczki
    zeby wysylac pocztą konwencjonalną.

    Mam upowaznienie do wystawiania bez faktur bez podpisu wiec podpisu odbiorcy
    nie musze posiadac.

  • 2. Data: 2003-08-18 13:01:20
    Temat: Re: faktury
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Dexter napisał:

> [...]
    > zeby wysylac pocztą konwencjonalną.
    >
    > Mam upowaznienie do wystawiania bez faktur bez podpisu wiec podpisu odbiorcy

    Ale podpis wystawcy musi być.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-08-18 14:27:13
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości >
    Ale podpis wystawcy musi być.

    > Maddy
    >
    > --
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > m...@e...com.pl

    Re : A elektroniczny ?
    Pozdrawiam AR

  • 4. Data: 2003-08-18 15:16:07
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 18 Aug 2003 15:01:20 +0200, w <bhqinv$g1j$1@atlantis.news.tpi.pl>, Maddy
    <m...@e...com.pl> napisał(-a):

    > Ale podpis wystawcy musi być.

    Nie widzę podpisu prezesa TPSA na ichnich fakturach :).

  • 5. Data: 2003-08-18 15:37:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Aug 2003, Radosław Popławski wrote:

> [...]
    >+ > Ale podpis wystawcy musi być.
    >+
    >+ Nie widzę podpisu prezesa TPSA na ichnich fakturach :).

    ...a bo pewnikiem jest jakoweś rozporządzenie w tej sprawie :)
    (nie żartuję, ale jestem "tylko przekonany" ze taki zapis gdzieś
    widziałem, nie chce mi się szukać :[).
    BTW:
    Wg K.C. "podpis elektroniczny" będzie miał tą samą "moc sprawczą"
    - ale niestety wymaga użycia "mechanizmów" po obu stronach...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 6. Data: 2003-08-18 16:05:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Aug 2003, Andrzej R. wrote:

    >+ Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> [...]
    >+ Ale podpis wystawcy musi być.
    >+ Re : A elektroniczny ?

    ...IMHO może (być). Oczywiście zgodny z przepisami :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 7. Data: 2003-08-18 20:27:45
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > ...a bo pewnikiem jest jakoweś rozporządzenie
    w tej sprawie :)

    Jest jak najbardziej oto cytat :
    § 36. 1. Faktury wystawiane na rzecz osób fizycznych nieprowadzących
    działalności gospodarczej oraz osób fizycznych prowadzących działalność
    gospodarczą w formie indywidualnych gospodarstw rolnych mogą nie zawierać
    danych dotyczących nabywcy, określonych w § 35 ust. 1 pkt 2.

    2. Faktury wystawiane:

    3) nabywcom, na których rzecz dokonywana jest sprzedaż: energii
    elektrycznej i cieplnej, gazu przewodowego, usług telekomunikacyjnych i
    radio- komunikacyjnych oraz usług wymienionych w poz. 105 i poz. 125-128
    załącznika nr 3 do ustawy,

    - mogą nie zawierać danych określonych w § 35 ust. 1 pkt 2 i 13 dotyczących
    nabywcy, a podpis osoby uprawnionej do wystawiania faktur może być
    zastąpiony na fakturach wystawianych nabywcom, o których mowa w pkt 3,
    danymi umożliwiającymi identyfikację tej osoby.

    Pozdrawiam Wiola