    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: firma emeryta a ZUS
    Date: Thu, 26 Sep 2002 22:03:04 +0200

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 26 Sep 2002 14:58:06 +0200), "pix"

    >Aczkolwiek do SC to sama babcia chyba nie wystarczy i potrzebna byłaby
    >jeszcze druga osoba.

    Ano. Ale w sumie nie wiem czy babcia nie będzie musiała i tak
    zdrowotnego odprowadzać. Raczej tak. Więc w sumie może się okazać, że
    równie dobrze mogą sobie założyć DG na np. ojca... Choć SC ma tą wadę,
    że są dwa zdrowotne, więc kasa większa, ale jak mówiłem, łatwość
    przejęcia firmy...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)