  • Data: 2012-05-29 21:35:49
    Temat: Re: freelancing - zagraniczna firma a podatek
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Osobiscie napisane oprogramowanie traktować jako przychody DG?
    > IMVHO, "nie przejdzie".
    To jak sprzedawać tworzone przez siebie oprogramowanie w DG? Przyznam
    szczerze, że do tej pory zdarzało mi się popełnić jakiś program, ale
    sprzedawałem go jako coś na kształt usługi, czyli program był jedynie
    dopełnieniem czegoś (usługi), a na fakturze nikt nigdzie nie wspominał o
    licencjach, prawach autorskich itp.
    Gdyby jednak przyszło mi napisać program i chciałbym sprzedawać licencje
    na jego użytkowanie to co powinienem zrobić?
    Kurcze, coraz mocniej jestem przekonany, że chyba lepiej będzie pierd*
    to wszystko i pójść na zasiłek :->
    Maciek