  • 1. Data: 2005-02-13 16:23:32
    Temat: gdzie można zgłosic niepłacenie podatków (brak kasy fiskalnej)
    Od: "Oskar" <p...@p...onet.pl>

    Jak w temacie...
    O.

  • 2. Data: 2005-02-13 17:04:09
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Oskar" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cunv65$mpd$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jak w temacie...

    Złóż czynny żal w swoim urzędzie skarbowym.

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 3. Data: 2005-02-13 17:13:08
    Od: "dzidek" <d...@d...pl>

    Użytkownik "Jd." <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Oskar" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Złóż czynny żal w swoim urzędzie skarbowym.
    A na kogos ?

  • 4. Data: 2005-02-13 22:02:51
    Od: a...@o...pl

    > A na kogos ?

    zanim się wygłupisz, pisząc donos:

    1) przyjmij do wiadomości, że można legalnie nie mieć kasy fiskalnej

    a) obrót poniżej pewnej kwoty
    b) sprzedaż wyłącznie dla podmiotów gospodarczych, dokumentowana fakturami
    c) sprzedaż i dla podmiotów gosp. i dla osób nie prowadzących działalności,
    o ile ta ostatnia nie przekroczyła pewnej kwoty
    d) sprzedaż przekroczyła tę kwotę i podatnik ma jakiś czas (miesiąc lub dwa
    bodajże) na zainstalowanie kasy fiskalnej

    2) zastanów się, czy chcesz mieć opinię kapusia i narażać swoje bezpieczeństwo

    wg mnie nie jest to problem, z którym trzeba lecieć do naczelnika
    urzędu skarbowego, ale raczej do dobrego psychologa.

    IMHO mentalność: "Panie Boże spraw, by sąsiadowi krowa zdechła" wymaga leczenia

    przeżyliśmy czasy stalinowskie, bo nawet ormowcy bali się donosić.
    Teraz mamy gorzej, kapusiów i to nawet ideowych, od cholery i trochę...

    ale jak to mówią, za darmo w gębę nikt nie dostanie,
    a masochistów od groma i ciut ciut, więc się dopraszają...

    ponieważ grupa nazywa się pl.soc.PRAWO.podatki, więc zamiast polemizować
    z moim prywatnym odczuciem, skup się na pierwszym punkcie, który dowodzi,
    że brak kasy fiskalnej nie dowodzi jeszcze, że ktoś nie płaci podatków.

    pozdr
    Sebastian

  • 5. Data: 2005-02-14 06:22:20
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    dowodzi,
    > że brak kasy fiskalnej nie dowodzi jeszcze, że ktoś nie płaci podatków.

    Ale żeś się Waść rozpisał. A gościu tylko zapytał gdzie można zgłosić.

  • 6. Data: 2005-02-14 10:53:45
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <1...@n...onet.pl>,
    a...@o...pl wrote:

    > zanim się wygłupisz, pisząc donos:
    >
    > 1) przyjmij do wiadomości, że można legalnie nie mieć kasy fiskalnej

    Słuszna uwaga.

    > 2) zastanów się, czy chcesz mieć opinię kapusia i narażać swoje
    > bezpieczeństwo

    A jeśli to jedyny sposób na to, by mieć *uczciwą* konkurencję?

> [...]
    > urzędu skarbowego, ale raczej do dobrego psychologa.
    >
    > IMHO mentalność: "Panie Boże spraw, by sąsiadowi krowa zdechła" wymaga

    Owszem. Ale gdzie ją dostrzegłeś?

    > przeżyliśmy czasy stalinowskie, bo nawet ormowcy bali się donosić.
    > Teraz mamy gorzej, kapusiów i to nawet ideowych, od cholery i trochę...

    Przekonałeś mnie. Jeśli zobaczę jak ktoś kradnie Twój samochód, to
    nigdzie nie doniosę. Nie chcę być kapusiem.

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 7. Data: 2005-02-14 10:54:23
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Jano" <m...@h...gula> napisał w wiadomości

    > Ale żeś się Waść rozpisał. A gościu tylko zapytał gdzie można zgłosić.

    A Waść nie słyszałeś o netetykiecie, ganisz przedpostera za rozwlekłość
    wypowiedzi ale cytatu nie skrócisz ani sygnaturki nie wytniesz ;)

    --
    ==========###-###*###-###==============

  • 8. Data: 2005-02-14 17:18:40
    Od: "Oskar" <p...@p...onet.pl>

    :)
    Ale sie ubawiłem, jak takie żywe reakcje wzbudzaja każde pytania to chyba
    zaczne od dzisiaj namietnie czytac Wasza grupe
    Ale do rzeczy. Zapytałem gdzie mozna zgłosić a nie ze mam taki zamiar i nie
    wiem gdzie sie udac Zresztą chyba teraz nie wiem dużo wiecej ponad to że
    powinienem udac się do naczelnika urzędu skarbowego który nawet nie wiem
    gdzie jest..
    Aha a ta informacje to nawet nie dla mnie ale dla kumpla... ale co sie
    ubawiłem to moje!
    Dzięki wielkie za info

  • 9. Data: 2005-02-15 10:53:10
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <cuqmik$sek$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Oskar" <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > wiem gdzie sie udac Zresztą chyba teraz nie wiem dużo wiecej ponad to że
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > powinienem udac się do naczelnika urzędu skarbowego który nawet nie wiem
    > gdzie jest..

    Teraz to ja się ubawiłem.

  • 10. Data: 2005-02-15 15:32:32
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>