  • 1. Data: 2005-02-13 16:16:52
    Temat: Licencja MF - przykladowe pytania
    Od: "dzidek" <d...@d...pl>

    Witam ,
    nie jestem w temacie tej grupy, mam jednak pytanie w imieniu znajomej - czy
    znajde i gdzie liste pytan do egzaminu na doradce podatkowego MF ? Jak ktos
    ma jakas stara liste do przejrzenia jakie pojawiaja sie pytania, i zeby
    zaznajomic sie ze sposbem egzaminowania to prosze o linka. Warunki znam aby
    podejsc do egzaminu tylko interesuje mnie lista pytan (np. z poprzednich
    egzaminow) , oczywiscie nie tych co sie pojawia ;)
    ps. bylem na stronie MF
    Z gory dzieki.

    Mam do sprzedania ksiażki - www.cisco.w.szu.pl

    --
    "...trudno docierają prawdy banalne, równo ale specjalnie,
    nacieki wapienne to jednak nie dyjament..." - Staszewski

  • 2. Data: 2005-02-14 13:21:28
    Temat: Re: Licencja MF - przykladowe pytania
    Od: "ata" <a...@e...pl>

    http://www.prawo.hoga.pl/doradca_podatkowy/start.asp