  • 1. Data: 2005-02-13 15:29:13
    Temat: Sprzedaż wyposażenia nie udoumentowanego w EŚT ani EW
    Od: "Robi" <blacktag _Wytnijto_@poczta.onet.pl>

    Witam!
    Jestem watowcem i prowadzę KPiR. Posiadam aparat fotograficzny którego koszt
    zakupu wynosił 1200zł. Aparatu nie wpisalem do Eewidencji Środków Trwałych
    ponieważ nie musialem, wartośc < 3500, nie wpisałem go też do Ewidencji
    Wyposazenia ponieważ wartośc była mniejsza od 1500 i zgodnie z ustwą w
    której nie ma magicznego "podatnik może" nie mogłem tego zrobić. Wartość
    netto wrzuciłem w koszty i odliczyłem VAT. Teraz chciałbym sprzedać ten
    aparat i kupić nowy. Jak należy udokumentować sprzedaż?
    Pzdr
    Robi

  • 2. Data: 2005-02-14 08:27:01
    Od: "Vonnegut79" <p...@m...pl>

    Użytkownik "Robi" <blacktag _Wytnijto_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    :Jak należy udokumentować sprzedaż?
    : Pzdr
    : Robi
    :

    Jak na mój gust to bym sprzedał i wystawił fakturę klientowi. Faktura
    stanowi przychód więc rozliczył bym w KPiR ,w VAT i juz :)

    Vonn

  • 3. Data: 2005-02-14 09:15:15
    Od: "Robi" <N...@p...onet.pl>

    > Jak na mój gust to bym sprzedał i wystawił fakturę klientowi. Faktura
    > stanowi przychód więc rozliczył bym w KPiR ,w VAT i juz :)

    Dzieki,
    Pozdrawiam
    Robi