  • 1. Data: 2005-02-13 13:56:09
    Temat: Ulga remontowa
    Od: "Darek " <d...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Czy ktoś z szanownych grupowczów moze mi odpowiedziec na następujace pytanie:
    Czy w ramach ulgi remontowej istnieje mozliwośc odliczenia:
    1.Kratek wentylacyjnych.
    2.Syfonu wannowego
    3.Szafki pod umywalke w przypdkau gdy umywalka zamontowana jest do szafki a
    nie do sciany (choc mozliwośc monażu do ściany w umywalce istnieje)
    Z góry dziekuję
    Pozdrawiam Darek

  • 2. Data: 2005-02-13 14:35:34
    Temat: Re: Ulga remontowa
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Kratkę i syfon bezdyskusyjnie można odliczyć.
    Natomiast szafka wówczas gdy jest to stała zabudowa.
    Mm

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2005-02-13 16:05:32
    Od: "chillin" <n...@n...pl>

    Gdzie w sieci znajdę wytłumaczenie co może zostać uznane za możliwe do
    odliczenia, a co nie?
    Znam rozporządzenie, ale szukam dodatkowych wyjaśnień i przykładów.
    Mam około 20 faktur po remoncie domu, chciałbu, je rozlicyć - ma problem np.
    przy gniazdkach elektrycznych, włącznikach światła, ściemniaczach,
    wiertłach, plastrach malarskich, foliach ochronnych, pędzlach, śrubkach lub
    ... suszarce montowanej do ściany w kabinie prysznicowej.

    pozdr,
    chillin

  • 4. Data: 2005-02-13 16:11:24
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    chillin <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > wiertłach, plastrach malarskich, foliach ochronnych, pędzlach, śrubkach lub
    > ... suszarce montowanej do ściany w kabinie prysznicowej.

    zawsze możesz się spytać swojego US, natomiast wiertła plastry, fole,
    pędzle, śruby niestety są nie do odliczenia. Gniazdka, włączniki
    światła moim zdaniem tak, jako na stałe podłączone do instalacji
    elektrycznej.
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Boże, daj mi pogodę przyjmowania rzeczy, których nie mogę zmienić,