  • Data: 2016-09-22 15:09:26
    Temat: Re: herbata z cukrem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 16 września 2016 22:52:05 UTC+2 użytkownik Donkey Kong
    napisał:

    >Jest sobie sklep odzieżowy w centrum handlowym w dobrym miejscu.
    >Obok jest fontanna więc czesto jestem z dzieciakami.
    >Dzieci się bawią a ja patrzę.
    >I nigdy w tym sklepie nie widziałem klienta wychodzącego z zakupami.
    >A może raz czy dwa cżłowieka wogóle.
    >Fakt że ceny z kosmosu > 1kzł ale to wszystkiego nie tłuamczy.
    >Pytanie ile jest takich miejsc?

    Cala masa - chocby sporo sasiednich sklepikow w tym centrum.
    Tez tak czasem patrze - ceny wysokie, a klientow nie widac.

    Ale ... przy takich cenach moze im wystarcza jeden klient dziennie ?
    Albo w weekend maja 10 klientow..

    Bo chyba nie podejrzewasz jakiegos przekretu ?

    J.