  • 1. Data: 2003-03-04 15:38:46
    Temat: ile za obsluge firmy
    Od: Peptulis Amargolis <W...@i...pl>

    Czesc,

    bedzie na dniach mala firma jako DG osoby fizycznej, zatrudniajaca na
    umowe o dzielo (do jakis prac) 1-2 osoby. Faktury: na poczatku pewnie
    niewiele i reszta, to co w takiej firmie sie robi: US (VAT,
    dochodowy), ZUS (moj i zatrudnionych) itp.

    Jaka to jest uczciwa stawka za prowadzenie takiej malej firmy?
    Zapewne, ktos za chwile napisze co to znaczy uczciwa!!!
    Wiadomo, aby zbyt duzego obciazenia finansowego na poczatku, bo skad
    na to brac jak nie ma zlecen?

    Ile byscie (ksiegowi) wzieli za prowadzenie tego wszystkiego?

    A moze ktos jest chetny? Lokalizacja: Zielona Góra.

    Pepto

    -----------
    p.s. jezeli mozna to takze na priv! pepto MALPA ita.pwr.wroc.pl

  • 2. Data: 2003-03-04 18:15:25
    Temat: Re: ile za obsluge firmy
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Uzytkownik "Peptulis Amargolis" <W...@i...pl> napisal w
    wiadomosci
    > Jaka to jest uczciwa stawka za prowadzenie takiej malej firmy?

    Popytaj w okolicznych biurach rachunkowych.
    ale 300 zl na miesiac to ten poziom

  • 3. Data: 2003-03-04 19:44:39
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    berdycz wrote:

    > Popytaj w okolicznych biurach rachunkowych.
    > ale 300 zl na miesiac to ten poziom

    Rzuc okiem tutaj http://www.ifirma.pl/

    Marek

  • 4. Data: 2003-03-08 23:33:18
    Od: "Lora" <l...@i...pl>

    a ja zawsze biore ok 100-120 zl netto za takie cosik. pracy jest tu malo...
    [ale klient musi byc mily ....]
    normalne ceny to w okolicach 200zl
    300zl to za duzo moim zdaniem...[to dla tych co sa upierdliwi i niemili..]
    dlatego
    takie wlasnie podaje
    ale moze dlatego ze moje biuro jest wyrozumiale dla poczatkujacych...

    zycze powodzenia...
    Lora

  • 5. Data: 2003-03-09 12:47:00
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Lora" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    > a ja zawsze biore ok 100-120 zl netto za takie cosik. pracy jest tu malo...

    Czy w tej cenie jest użeranie się urzędnikami skarbowymi (donoszenie im dokumentów do
    rutynowych kontroli, odpowiadanie na ich
    pytania)???
    czy tylko wyliczenie podatku ?

  • 6. Data: 2003-03-09 16:39:17
    Od: "Lora" <l...@i...pl>

    > Czy w tej cenie jest użeranie się urzędnikami skarbowymi (donoszenie im
    dokumentów do rutynowych kontroli, odpowiadanie na ich
    > pytania)???
    > czy tylko wyliczenie podatku ?

    no jasne.podpisujesz umowe z biurem rachunkowym - i nic cie nie interesuje,
    ani deklaracje ani zusy... to juz moja rzecz.
    a mówie tak, bo ostatnio podpisałam własnie taką umowe na 120 netto z kawi
    arenką internetową
    (fakt ze bez pracowników sa na razie) i powiedziałam, ze jak tylko im sie
    powiedzie to pogadamy o kwocie 200zł.
    zawsze mozna sie dogadac co do płatnosci, terminów, i kwoty.
    trzeba tylko umiec gadac i przedstawic swoje argumenty,
    tak samo ja podnosząc cene do 200 mam jakies argumenty, nie robie tego z b
    yle powodu.
    oczywiście są ceny 300zł. pewnie ze są, ale ja wychodze z załozenia ze por
    ady prawno - podatkowe powinny byc za darmo, a nie tak jak u lekarza za 3
    min 60zł. zawsze mozna do mnie dzwonic i pytac, mnie to nie wkurza, a jak
    nie mam czasu, albo nie wiem czegos to odsyłam. jest jeszcze w Polsce coś
    takiego jak pomoc bezinteresowna.
    i życze wam takiej...

    Lora
    #gg1016627

  • 7. Data: 2003-03-10 18:36:40
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > no jasne.podpisujesz umowe z biurem rachunkowym - i nic cie nie interesuje,
    > ani deklaracje ani zusy... to juz moja rzecz.

    Szkoda , że tak daleko, bo może bym skorzystał.
    Muszę sprawdzić czemu moja księgowa taka droga:-)

  • 8. Data: 2003-03-10 20:10:13
    Od: "Lora" <l...@i...pl>

    > Szkoda , że tak daleko, bo może bym skorzystał.
    > Muszę sprawdzić czemu moja księgowa taka droga:-)

    [może cie nie lubi? :))))))))))))))))]

    no cóż, Poznań pępkiem świata być nie moze...

    a ceny, które podałam, dotycza tylko firm małych, zaczynających
    dopiero stawiac pierwsze kroki
    jeśli masz powyżej 60 dokumentów miesięcznie - to cene masz adekwatną.

    Lora
    #gg 1016627

  • 9. Data: 2003-03-11 07:54:04
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > jeśli masz powyżej 60 dokumentów miesięcznie - to cene masz adekwatną.

    Czyli "moje" 300 zł jest w sam raz?:
    Szkoda:-(

  • 10. Data: 2003-03-28 10:50:51
    Od: Peptulis Amargolis <<w...@i...pl>>

    czesc,

    ja zaczalem watek, wiec go zakoncze. W Zielonej Gorze czeny wahaja sie
    od 100 do 200 zl (netto) za mala firme z mala iloscia dokumentow.
    Jakby doszedl 1-2 pracownikow na umowe zlecenie, to 50 zl wiecej. Dla
    mnie to i tak duzo (na poczatek).

    Udalo mi sie jednak znalezc biuro i podpisalem umowe na 70 zl i tez
    mnie nic nie obchodzi. Panie z biura mile, ja jestem mily. Za te pare
    faktur w miesiacu, za 1-2 pracownikow (ewent) i za wszystkie dokumenty
    z i do urzedow, to jest okey.

    Pozdrawiam i dzieki za informacje.

    Pepto
    pepto MALPA ita.pwr.wroc.pl