  • 1. Data: 2004-10-22 13:19:58
    Temat: ile zostanie ?
    Od: "KACPER" <k...@h...pl>

    Witam,
    Mam ogromna prosbe. Czy ktos z Was moglby mi obliczyc ile zostanie zysku dla
    firmy, ktora wystawia fakture VAT na kwote 4880 PLN brutto na usluge i do
    jejwykonania zatrudnia osobe na umowe o prace z wynagrodzeniem 2500 PLN
    brutto. Ile ta firma zarabia na tym "interesie" po odliczeniu wszystkiego co
    trzeba odliczyc ?

    dziekuje bardzo za pomoc
    KACPER

  • 2. Data: 2004-10-22 16:32:43
    Temat: Re: ile zostanie ?
    Od: "Andrew" <anbereda@poczta.(nospam).onet.pl>

    KACPER wrote:
> [...]
    > wynagrodzeniem 2500 PLN brutto. Ile ta firma zarabia na tym
    > "interesie" po odliczeniu wszystkiego co trzeba odliczyc ?

    1000 PLN niecałe, oczywiście jeżeli nie ma żadnych innych dodatkowych
    kosztów.
    --
    Pozdrawiam,
    Andrew

  • 3. Data: 2004-10-23 00:02:03
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Andrew" <anbereda@poczta.(nospam).onet.pl> napisał w wiadomości

    > 1000 PLN niecałe, oczywiście jeżeli nie ma żadnych innych dodatkowych
    > kosztów.

    Tutaj policzysz ile Cię kosztuje pracownik:
    http://www.pit.pl/pages/i/2501.php

    Pzdr,
    BaLab

  • 4. Data: 2004-10-23 09:27:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 23 Oct 2004, BaLab wrote:

    >+ Użytkownik "Andrew" <anbereda@poczta.(nospam).onet.pl> napisał
    [...]
    >+ > > zysku dla firmy, ktora wystawia fakture VAT na kwote 4880 PLN brutto

    22% ?
    Czyli 4000 zł netto.

> [...]
    [...]
    >+ Tutaj policzysz ile Cię kosztuje pracownik:

    Tak wKF: ów program NIE dolicza co ważniejszych kosztów ani
    "pracowniczych" ani "ogólnych".
    Z "pracowniczych" trzeba doliczyć najpierw *urlop*: około 1/11
    kwoty brutto brutto... Ryzyko chorobowe to już wg uznania.
    Takoż... odprawa :] (do pominięcia przy "umowie na wykonanie
    konkretnej pracy").
    Nie wiem czy coś jeszcze... ?
    Poprzestając na konieczności zapłacenia "gołego urlopu" (jeśli
    wykonywanie umowy przez zastępcę nie wyjdzie drożej !) wyjdzie
    bliżej 3300.
    No i pracownika trzeba PRZESZKOLIĆ, PRZEBADAĆ... co tam jeszcze ? ;)
    To mozna uznać za "niezbędne koszta ogólne" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)