  • 1. Data: 2003-04-29 19:07:14
    Temat: informacja o koncie . Jani druk?
    Od: "Janusz D.c" <n...@p...pl>

    Witam
    W koncu sie rozliczylem. UFFF !!! Tradycyjnie na ostatni dzien. To juz
    chyba moje nowe hobby. Jak zwykle zajelo mie to godzinke i tak duzo tylko
    dlatego , ze rachunki zliczelem chyba z 10 razy :))) zawsze inny wynik Mam
    tylko jedem problem. Chcilabym poinformowac US o moim koncie by uniknac
    Poczty i tej cholernej prowizji. Na jakim mam to zrobic druku ? Jak szukam
    przez Google to dostje tylko informacje o kontach dla firm a ja jestem osoba
    fizyczna i rozliczam sie na PIT- 37.
    Nie musze chyba mowic ,ze sprawa z pewnych powodow jest troche pilna :)))

    Janusz D.c

  • 2. Data: 2003-04-29 19:11:26
    Temat: Re: informacja o koncie . Jani druk?
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Janusz D.c" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Poczty i tej cholernej prowizji.
    > Nie musze chyba mowic ,ze sprawa z pewnych powodow jest troche pilna :)))

    za późno.....trzeba było NIP-3 złożyć conajmniej z zeznaniem rocznym...

  • 3. Data: 2003-04-29 19:33:26
    Od: "kurdebalans" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Slayer" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Janusz D.c" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Chcilabym poinformowac US o moim koncie by uniknac
    > >

    > za późno.....trzeba było NIP-3 złożyć conajmniej z zeznaniem rocznym...

    NIP-3 nie musi być składany z PIT-37. Te dokumenty przetwarzane są
    oddzielnie.
    Czas wprowadzenia NIP-3 jest na pewno krótszy.
    [kurdebalans]

  • 4. Data: 2003-04-29 19:52:32
    Od: "Janusz D.c" <n...@p...pl>

    > NIP-3 nie musi być składany z PIT-37. Te dokumenty przetwarzane są
    > oddzielnie.
    > Czas wprowadzenia NIP-3 jest na pewno krótszy.
    > [kurdebalans]

    Czyli jak teraz wysle NIP-3 razem z PIT-37 to moze sie udac ,ze przeleja na
    konto ????

    Janusz D.c

  • 5. Data: 2003-04-29 20:24:27
    Od: "Mietek" <m...@p...fm>

    > NIP-3 nie musi być składany z PIT-37. Te dokumenty przetwarzane są
    > oddzielnie. Czas wprowadzenia NIP-3 jest na pewno krótszy.
    A jak w praktyce wygląda wypełnianie NIP-3 jeżeli chodzi o zmianę a
    właściwie aktualizację konta?
    (Bank wprowadził w 2002 system IBAN i na 99% przelew nie dojdzie.)
    Czy wystarczy, że podam swój NIP i zaznaczę kwadracik zgłoszenie
    aktualizacyjne?
    Pytam bo instrukcje które są w sieci nie dają odpowiedzi na te pytania.
    pozdrawiam
    Mietek

  • 6. Data: 2003-04-29 21:21:33
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Janusz D.c" <n...@p...pl> wrote in message

    > Czyli jak teraz wysle NIP-3 razem z PIT-37 to moze sie udac ,ze przeleja
    na
    > konto ????

    Na dwoje babka wróżyła.
    Jeżeli ktoś będzie chciał być upierdliwy (a może nim być nawet system
    komputerowy), to stwierdzi, że zeznań złożonych przed terminem zgłoszenia
    NIP-3, zmiana ta nie dotyczy.
    No i niestety będą mieli rację.

  • 7. Data: 2003-04-29 21:23:28
    Od: "kurdebalans" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Janusz D.c" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli jak teraz wysle NIP-3 razem z PIT-37 to moze sie udac ,ze przeleja
    na
    > konto ????

    Jak się zaznaczy poz. 39 w PIT-37 (NIP3) to zeznanie "czeka" na wprowadzenie
    NIP-3. Jeżeli zmiana w NIP-3 dotyczy osobistego konta to nadpłata pójdzie na
    pewno na konto. Wklepanie NIP-3 do systemu podatkowego jest szybsze niż
    wprowadzenie zeznań rocznych. Dlatego NIP-3 złożony nieraz 2 tygodnie
    po PIT-36/37 trafia na czas do systemu.
    [kurdebalans]

  • 8. Data: 2003-04-29 21:24:55
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Mietek" <m...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > (Bank wprowadził w 2002 system IBAN i na 99% przelew nie dojdzie.)
    > Czy wystarczy, że podam swój NIP i zaznaczę kwadracik zgłoszenie

    Wypełniasz nip-3, zaznaczasz jako akutalizacyjne i wpisujesz numer konta.
    Prz czym jeśli kiedyś już podawałeś n-r konta, a teraz go zmieniasz (albo
    sam numer się zmienił),
    to musisz wysłać nip-3 ze starym numerem i z zaznaczoną opcją zamknięcie
    rachunku.
    czyli razem 2x NIP-3.
    US różnie to traktują.
    Mi przyjęli nowy nip-3 i uznanli, że stary rachunek nie obowiązuje.
    kolega natomiast dostał wezwanie z prośbą o wyjaśnienie, który numer
    rachunku ma być i musiał wypełnić nip-3 zamykający stary rachunek.

  • 9. Data: 2003-04-29 21:26:02
    Od: "kurdebalans" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Mietek" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > aktualizacyjne?
    > Pytam bo instrukcje które są w sieci nie dają odpowiedzi na te pytania.

    Zaznaczyć:
    X - zgłoszenie aktualizacyjne
    X - zmiana nie spowodowana zmianą US
    Nie zapomnij napisać NIP w nagłówku. Reszta wynika z opisu formularza.
    [kurdebalans]

  • 10. Data: 2003-04-29 21:43:19
    Temat: Re: informacja o koncie . Jani druk? - DZIEKI !!!
    Od: "Janusz D.c" <n...@p...pl>

> [...]
    > pewno na konto. Wklepanie NIP-3 do systemu podatkowego jest szybsze niż
    > wprowadzenie zeznań rocznych. Dlatego NIP-3 złożony nieraz 2 tygodnie

    DZIEKI , ZE NIEWIEM CO !!!! :)))

    Janusz D.c
    n...@p...pl