    From: "XXX" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: informatyk a zakup TV
    Date: Sun, 5 Nov 2006 09:21:10 +0100

    > prowadze jednoosobowa DG - uslugi informatyczne, ksiazka przychodow i
    > rozchodow na zasadach ogolnych, jestem vatowcem,
    > ostatnio kupilem TV LCD - zastanawiam sie czy moge go wniesc do firmy -
    > wliczyc w koszty
    > - jako narzedzie do pracy - TV LCD bedzie mi sluzyl jako monitor do
    > komputera,
    Oczywiscie, ze mozna, bo niby dlaczego nie? Mozna znalezc 1000+1 wyjasnien,
    ze zabawka sluzy do osiagniecia przychodu.
    Wrzucic w koszty - tak mozna, albo jednorazowo albo w ratach (amortyzacja)

    > poniewaz pisze programy przy ktorych potrzebuje duzej rozdzielczosci
    > ekranu a dostepne monitory LCD nie sa tak duze aby wieksze rozdzielczosci
    > z komputera byly dobrze widoczne
    Tego bym nie oglaszal, bo 'sliskie' z technicznego punktu widzenia (TV LCD
    nawet te tzw ready HD maja na ogol gorsze rozdzielczosci niz prosciutkie 17
    calowe monitory TFT)

    pozdrawiam