  • 21. Data: 2006-11-07 18:57:32
    Temat: Re: informatyk a zakup TV
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Cavallino,

    > Eee tam, mój taniutki 30" lcd miał 1280*720.

    30" tani nie mógł być. A 640x480 mają powszechnie telewizory LCD 20".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2006-11-07 18:59:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Cavallino,

    Tuesday, November 7, 2006, 7:27:21 PM, you wrote:

    [...]

    > Oglądało, bo już go nie mam, obecny LCD ma matrycę PAL.

    Jesteś pewien? Bo ja nie spotkałem LCD z 576 liniami...

    ?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2006-11-07 19:08:55
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 07-11-2006 o 19:59:11 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    napisał(a):

    > Hello Cavallino,
    >
    > Tuesday, November 7, 2006, 7:27:21 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jesteś pewien? Bo ja nie spotkałem LCD z 576 liniami...

    To chyba ten ze stawką VAT 7%

    To chyba o PCC

    A poważnie to się zrobił niezły offtopic i NTG

  • 24. Data: 2006-11-07 19:28:46
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > 30" tani nie mógł być.

    Obecna cena to grubo poniżej 3000 zł.
    Drogo to nie jest, podobne CRT Slim kosztują niewiele mniej.

  • 25. Data: 2006-11-07 19:29:29
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Hello Cavallino,
    >
    > Tuesday, November 7, 2006, 7:27:21 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jesteś pewien?

    Tak.
    Dlatego go kupiłem.

    >Bo ja nie spotkałem LCD z 576 liniami...

    Sharp P55.

    > ?

    Na sugestię niektórych że jednak monitor ma lepszy obraz.

  • 26. Data: 2006-11-07 20:12:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Cavallino,

    Tuesday, November 7, 2006, 8:29:29 PM, you wrote:

    > Tak.
    > Dlatego go kupiłem.
    > Sharp P55.

    540 linii - obcięty.

    Ale kończmy, zanim nas zlinczują.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2006-11-07 22:33:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Nov 2006, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał
    [Cavallino]

    > Na sugestię niektórych że jednak monitor ma lepszy obraz.

    OT, NTG itp. ;)
    Ale nie ma "jednej lepszości obrazu".
    Obraz ma cały stosik parametrów, i wśród nich w niektórych
    LCD z założenia bije CRT na głowe (np. dystorsje), w innych
    najlepsze LCD osiągają ledwo akceptowalny poziom średnich
    modeli CRT (odwzorowanie barw i praca na małych poziomach
    jasności).

    pzdr, Gotfryd
    (akurat LCD włączony :))

  • 28. Data: 2006-11-08 11:55:57
    Od: "\\n" <...@...xy>

    Dnia 11/7/2006 7:27 PM, Użytkownik Cavallino napisał:

    > Czytelne jest, jak najbardziej i to nawet dużo lepiej niż na rzeczonej 17".
    > Tyle że nie z odległości 0,5 metra.
    > Za to divxy w HD ogląda się (z paru metrów) dużo lepiej.
    > Oglądało, bo już go nie mam, obecny LCD ma matrycę PAL.
    > Oczywiście dalej obraz ma lepszy niż 17" CRT.

    Co to znaczy "nie z 0,5 metra"? Z trzech metrów obraz jest czytelny a z
    0,5 już nie? Dla mnie to znaczy, że toto NIE ma rozdzielczości ale
    najwyraźniej myślimy całkiem o czym innym: mi nie chodzi o rozdzielczość
    tych tysiacdziewięćsetcośtam pikseli jakie ma haderedy ale raczej
    rozdzielczość na cal bo to jest istotne w kontekście pierwotnego postu.
    Przecież pracując z komputerem siedzi się w odległości 0,5 m.

  • 29. Data: 2006-11-08 13:05:52
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "\n" <...@...xy> napisał w wiadomości

    > Co to znaczy "nie z 0,5 metra"? Z trzech metrów obraz jest czytelny a z
    > 0,5 już nie?

    Dokładnie tak.
    Czytelnyto może jest, ale piksele przeszkadzają.

    >Dla mnie to znaczy, że toto NIE ma rozdzielczości

    A to oznacza, że nie wiesz co to rozdzielczość.

    > ale najwyraźniej myślimy całkiem o czym innym: mi nie chodzi o
    > rozdzielczość tych tysiacdziewięćsetcośtam pikseli jakie ma haderedy ale
    > raczej rozdzielczość na cal

    Wymyślasz nowe terminy.

    > bo to jest istotne w kontekście pierwotnego postu. Przecież pracując z
    > komputerem siedzi się w odległości 0,5 m.

    A niekoniecznie.
    Duży TV ma tą zaletę że możesz siedzieć sobie w fotelu, dwa metry od niego.

    Ja to sobie chwaliłem, oczywiście jako rozwiązanie awaryjne, że nie musiałem
    przestawiać gratów, kiedy chwilowo miałem w domu dwa kompy, a jeden tylko
    monitor.

  • 30. Data: 2006-11-08 13:54:23

    Dnia 11/8/2006 2:05 PM, Użytkownik Cavallino napisał:

    > Wymyślasz nowe terminy.

    Naprawdę? Słyszałeś o takiej mierze jak dpi albo ppi a jeśli słyszałeś
    to co się tym mierzy, hę?
    No nieważne...