  • 11. Data: 2006-11-06 11:03:09
    Temat: Re: informatyk a zakup TV
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 06-11-2006 o 11:44:46 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    napisał(a):

    > Tanie TV LCD mają rozdzielczość 640x480 - stara VGA.

    Ale tutaj pewnie chodzi o HDTV

  • 12. Data: 2006-11-06 11:13:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello t,

    [...]

    > Ale tutaj pewnie chodzi o HDTV

    Też miewają napisy "HDTV Ready". Że nie wspomnę o TV plazmowych o
    rozdzielczości rzędu 800x480 i pikselach wielkości kamienicy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2006-11-06 17:08:12
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "\n" <...@...xy> napisał w wiadomości news:

    > A Ty "mówisz czy wiesz"? Innymi słowy: podłączyłeś "coś" do telewizora LCD
    > i uzyskałeś dużą rozdzielczość (jaką?)

    Oczywiście i to do nie jednego.
    Nie będę w tej chwili targał TV piętro wyżej, żeby to sprawdzić ile tego
    było, w każdym razie więcej niż da się włączyć na 17" monitorze który mam
    przed oczami (tzn. włączyć może i się da, ale oglądać nie).

  • 14. Data: 2006-11-06 17:09:04
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Tanie TV LCD mają rozdzielczość 640x480 - stara VGA.

    Eee tam, mój taniutki 30" lcd miał 1280*720.

  • 15. Data: 2006-11-06 18:27:53
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Eee tam, mój taniutki 30" lcd miał 1280*720.
    co nadal jest gorzej niz obecne 17" za ~650zl, a po uwzglednieniu
    wielkosci ekranu - daje piksele wielkosci kafelek w lazience...
    Pomijajac sens zakupu takiego sprzetu (bo tv ogladac niektorzy lubia) to
    tak naciagane tlumaczenia przed US nie skoncza sie dobrze... Jak sie
    chce miec tv-lcd i rownoczesnie koszty, to troszke trzeba barrdziej
    poglowkowac ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 16. Data: 2006-11-06 18:46:43
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 06-11-2006 o 19:27:53 BartekK <s...@d...org> napisał(a):

> [...]
    > tak naciagane tlumaczenia przed US nie skoncza sie dobrze... Jak sie
    > chce miec tv-lcd i rownoczesnie koszty, to troszke trzeba barrdziej

    Nawet konsole do gier da się wrzucić w koszty jeśli tylko
    .. robisz gry ;)

  • 17. Data: 2006-11-06 21:02:25
    Od: "wrr" <...@v...pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0611061006180.3088@athlon64...

    Toż to jest telewizor z możliwością podłączenia komputera
    Zaciera się granica między monitorem a telewizorem m

  • 18. Data: 2006-11-07 08:12:55
    Od: "\\n" <...@...xy>

    Dnia 11/6/2006 6:08 PM, Użytkownik Cavallino napisał:

> [...]
    > było, w każdym razie więcej niż da się włączyć na 17" monitorze który
    > mam przed oczami (tzn. włączyć może i się da, ale oglądać nie).

    No zaraz! Jeżeli podłączam toto do komputera, zadaje mu jakąś
    rozdzielczość, on to przyjmuje i coś tam wyświetla ale nie jest to
    czytelne to dla mnie oznacza, że NIE ma takiej rozdzielczości.

  • 19. Data: 2006-11-07 18:25:17
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości news:

    > co nadal jest gorzej niz obecne 17" za ~650zl, a po uwzglednieniu
    > wielkosci ekranu - daje piksele wielkosci kafelek w lazience...

    Oczywiście - ale piksele a nie rozdzielczość, co do której protestowałem.

  • 20. Data: 2006-11-07 18:27:21
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > No zaraz! Jeżeli podłączam toto do komputera, zadaje mu jakąś
    > rozdzielczość, on to przyjmuje i coś tam wyświetla ale nie jest to
    > czytelne to dla mnie oznacza, że NIE ma takiej rozdzielczości.

    Czytelne jest, jak najbardziej i to nawet dużo lepiej niż na rzeczonej 17".
    Tyle że nie z odległości 0,5 metra.
    Za to divxy w HD ogląda się (z paru metrów) dużo lepiej.
    Oglądało, bo już go nie mam, obecny LCD ma matrycę PAL.
    Oczywiście dalej obraz ma lepszy niż 17" CRT.