  • Data: 2007-12-01 22:29:55
    Temat: Re: inne miejsce wykonwyania niż we wpisie do DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 1 Dec 2007, Yes wrote:

> [...]
    [...]
    > przychód w wysokości 0PLN?

    Optymista :)
    Przy uzyczeniu czynszu NIE MA, czynsz jest charakterystyczny dla
    najmu i dzierżawy.
    Powyższy zapis znaczy ni mniej ni więcej jak to, że podatek
    liczy się od czynszu, ktory NALEŻAŁBY się, JAKBY była zawarta
    umowa, przy której czynsz JEST - czyli umowa najmu.
    Przyznaję, że nieco streściłem, w ustawie jest napisane wyraźnie
    tak ja teraz się tłumaczę :)

    Konkretne przepisy:
    ochodowym-od-osob-fizycznych-1_2_31.html
    ...dotyczące tego kto daje w używanie masz w art.16 (przeczytaj), zaś
    dotyczące korzystającego są w art.11.2a.3

    pozdrowienia, Gotfryd