    From: "CHRIS" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: instalacja lpg, czy mozna odliczyc?
    Date: Thu, 8 Apr 2004 11:35:43 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@gate.echo.com.pl

    > Fakt rejestracji na Ciebie nie ma tu znaczenia. Jeżeli jest on w pełni
    > użyteczny i wprowadziłeś go do EŚT, to możesz wrzucać w koszty (i VAT)
    > wydatki poniesione na eksploatację.
    > Warunki odliczenia VAT od paliwa dla samochodów osobowych/ciężarowych
    > oczywiście znasz?
    > Nie możesz jednak wrzucać w koszty (i odliczać VAT) części w związku z
    > naprawą powypadkową, jeśli nie miałeś AC (tak jak Ci już pisał ktp).
    >
    > Opłaty w związku z przerejestrowaniem też IMO wrzucasz w koszty.

    > Możesz.
    >
    > Pozdr.
> [...]

    Dzieki wielkie :)
    wartosc samochodu zwiekszam oczywiscie o wartosc netto zainstalownaej
    instalacji gazowej jesli odliczylem vat od niej, tak?
    a co mam zrobic z ubezpieczeniem jesli bedzie mnie kosztowac wiecej nic 3500
    zl? czy to moze byc jednorazowy koszy czy tez ma powiekszyc wartosc
    samochodu do amortyzacji?

    Chris