    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak " bezboleśnie" rozwiązać umow ę o pracę?
    Date: Fri, 26 Mar 2004 14:30:54 +0100

    ELA wrote:

    > co bedzie gdy odejdzie?
    > Zadałam pytanie, na które w dalszym ciągu nie otrzymalam
    > konkretnej odpowiedzi. A wystarczyłoby napisać: NIC dziewczyno nie
    > możesz zrobić.

    Wybacz ale UPIERDLIWA jestes.

    Na sile chcesz wmowic sobie, ze jestes ofiara jak "niewolnica Izaura"
    (taki film dawno temu byl)

    > I wówczas miałabym satysfakcję, że jednak NIC więcej
    > nie mogę zrobić.

    Zrozum kobieto ze DUZO MOZESZ tylko musisz CHCIEC.

    Jak przestaniesz sie nad soba uzalac, to zrozumiesz ze to
    PRACODAWCA ma problem, nie ty..
    Bo bierze kase ale che bys pracowala WIECEJ niz w umowie.

    A t nie podpisalas UMEWE O NIEWOLNICTWO, a UMOWE O PRACE.

    > A chorować nie mogę bo przy obecnej DG nie
    > mogłabym wystawiać faktur a co za tym idzie dochód= 0. I kipa
    >
    > przyjda inni fascynaci, nie ma ludzi niezastapionych....

    No chyba ze probujesz nas oszukac, a w rzeczywistosci
    doszlas do wniosku ze Ci sienie oplaca pracowac i szukasz pretekstu,
    choc wszystko jest w porzadku.
    To w takim wypadku nie kombinuj, a porzuc prace..

    > I to już jest myśl!!!! Trzebaby znaleźć kogoś na moje miejsce.

    To nie rozwiazuje problemu...
    Masz umowe na zas okreslony O PRACE,
    a prace trzeba wykonywac osobiscie.

    > Heh... wiesz Maddy... proste pytania a jakie trudne...
    > Pozdrawiam.

    Pozdrawiam

    Boguslaw