  • Data: 2006-11-06 11:17:07
    Temat: Re: jak ksi?gujecie w KPiR op?aty i prowizje bankowe?
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06-11-2006 o 10:59:19 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > :)

    > Dla przychodu sprawa jest jasna: par.14 KPiR ogranicza pole
    > manewru tylko dla kosztów, dla przychodów można sobie wystawić
    > DW na cokolwiek :)

    Właśnie to jest ciekawe - mógłby minister te swoje enumeracje &*&^&*
    bo wystarczyłoby zostawić paragraf na dane które mają być na dowodzie
    księgowym,
    napisać że dokumenty bankowe i pocztowe sa dowdami same w sobie,
    zrobić listę tego co _nie_ może być dk - a resztę zostawić do inwencji
    własnej podatników -
    w końcu oni sami wiedzą najlepiej jakie mają dokumenty i sami chcą
    jak najlepiej udokumentować swoje operacje, a czasami po prostu nie da się
    wpasować posiadanych papierków w widzimisię ministra...

    > Dla kosztów jest poważniej... ale rozporządzenie nie może naruszać
    > ustawy, przepis jest niekonstytucyjny :>

    Tyle że przykładowo ja mam sporo roboty w DG i nie mam czasu na nadgodziny
    w NSA :D

    pozdrawiam