    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak obliczyć podatek z wyjściowej ceny brutto
    Date: Sat, 28 Nov 2009 17:56:00 +0100

    On Sat, 28 Nov 2009, s...@a...pl wrote:

    > Tych 3% nie jestem pewien, mozęjest 5 albo jeszcze inaczej...

    ...i jest pytanie, czy "wirtualny handel wirtualnymi usługami" to
    na pewno handel, bo mam wątpliwosci.
    Wyrażę to inaczej: po pierwsze nie wiem czy obrót WNiP nie
    wyklucza się z ryczałtem, a po drugie, czy "wirtualny towar"
    w tym przypadku nie jest sprzeczny z definicją "handlu" :)
    (inne usługi to 7% najmniej)

    pzdr, Gotfryd