  • 1. Data: 2006-01-16 11:14:35
    Temat: jak teraz liczy sie podatki jak mam napisac 2 zł netto teraz?
    Od: "Rafal Morawski" <r...@r...net>

    Witam

    ile teraz jest to jest 2 zł netto? przy stawce 22%

    2,44 ? czy 2,40

    che wystawic klientowi fakture na 2 zł netto.
    i teraz mam problem bo ponoc jest jakie nowy sposob zaokraglen

  • 2. Data: 2006-01-16 11:23:14
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Rafal Morawski wrote:

    > ile teraz jest to jest 2 zł netto? przy stawce 22%
    >
    > 2,44 ? czy 2,40
    >
    > che wystawic klientowi fakture na 2 zł netto.
    > i teraz mam problem bo ponoc jest jakie nowy sposob zaokraglen

    Nowy sposób dotyczy tylko deklaracji podatkowych a nie faktur. W
    fakturach nic się nie zmieniło

  • 3. Data: 2006-01-16 11:24:09
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Rafal Morawski wrote:

> [...]
    > i teraz mam problem bo ponoc jest jakie nowy sposob zaokraglen

    Nowy sposób dotyczy tylko deklaracji podatkowych a nie faktur. W
    Czyli nadal:
    2,00 netto = 2,44 brutto

  • 4. Data: 2006-01-16 11:34:23
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisal(a):

    > Nowy sposób dotyczy tylko deklaracji podatkowych a nie faktur. W
    > fakturach nic się nie zmieniło
    > Czyli nadal:
    > 2,00 netto = 2,44 brutto

    No dobra, to jaki ostatecznie jest ten sposób zaokrąglania? Jak się
    zaokrągla? Do pełnych złotówek? Podstawę, podatek, czy też może jedno i
    drugie? W jakich deklaracjach? Wszystkich?
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 5. Data: 2006-01-16 11:52:01
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Samotnik wrote:

    > No dobra, to jaki ostatecznie jest ten sposób zaokrąglania? Jak się
    > zaokrągla? Do pełnych złotówek? Podstawę, podatek, czy też może jedno
    > i drugie? W jakich deklaracjach? Wszystkich?

    Do pełnych złotych. I podstawę i podatek. Wszystkie deklaracje oprócz
    podatków lokalnych.

  • 6. Data: 2006-01-16 16:34:28
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Do pełnych złotych. I podstawę i podatek. Wszystkie deklaracje oprócz
    > podatków lokalnych.

    To znaczy, że zarówno wszystkie pity i city zaokragla sie do pelnych
    zlotowek? I podstawę i podatek?

    Adam

  • 7. Data: 2006-01-16 17:51:53
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2006 17:34:28 +0100, Adamski napisał(a):

    > To znaczy, że zarówno wszystkie pity i city zaokragla sie do pelnych
    > zlotowek? I podstawę i podatek?

    VAT-y też ....

    --
    Mieczysław
    ----

  • 8. Data: 2006-01-16 18:57:28
    Od: "Rafal Morawski" <r...@r...net>

    > Nowy sposób dotyczy tylko deklaracji podatkowych a nie faktur. W
    > fakturach nic się nie zmieniło
    > Czyli nadal:
    > 2,00 netto = 2,44 brutto

    a wlasnie ze nie deklaracji dotyczy sposob zaokraglania do pełnych złotówek
    a na fakturze do pełnych groszy!!!!!!!

    to jak to jest?????

  • 9. Data: 2006-01-17 06:12:01
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2006 19:57:28 +0100, Rafal Morawski napisał(a):

    > a wlasnie ze nie deklaracji dotyczy sposob zaokraglania do pełnych złotówek
    > a na fakturze do pełnych groszy!!!!!!!
    >
    > to jak to jest?????

    Ano tak, ż na fakturach nic się nie zmieniło - zaokrąglanie do pełnych
    groszy.
    A w deklaracji zaokrąglanie do pełnych złotych.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 10. Data: 2006-01-17 17:27:56
    Od: "Rafal Morawski" <r...@r...net>

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ano tak, ż na fakturach nic się nie zmieniło - zaokrąglanie do pełnych
    > groszy.
    > A w deklaracji zaokrąglanie do pełnych złotych.

    czyli 2 zł netto to 2,40 zł brutto ? nie 2,44 ?