    From: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak to jest z tymi samochodami w działalności ?
    Date: Tue, 19 Aug 2008 23:53:05 +0200

    > Kwotowo to samo, papierkowo nie.
    Możesz mi zatem naświetlić jakie papierki mają być zrobione żeby było dobrze
    ?

    > No i OK.

    > Tu spotkałem dwa stanowiska. Jedno mówi, że wpisać można z chwilą zakupu,
    > druga że z chwilą przerejestrowania.
    Zakup był 3 sierpnia - przerejestrowanie będzie 26. No kur... kolejki są
    żeby zarejestrować samochód. Myślałem że mnie diabli wezmą jak musiałem
    odejść z kwitkiem od okienka w urzedzie.
    Chociaż chyba dla celów podatkowych nie ma znaczenia czy ja to zapisże pod
    datą 3 czy 26 sierpnia.

    > Myslałem że powód zakupu to "robienie kosztów" :)
    Niee. Chciałem sobie przypomniec stare lata jak to się takimi sprzętami
    śmigało do klientów.
    Chociaż siąść z samochodu w którym jest wiecznie 21 st i nie słychac prawie
    silnika do "malucha" w którym temperaturę robi niedomykająca się szyba
    pasażera to naprawdę jest niesamowita rzecz. jak ktoś nie wierzy to niech
    spróbuje.
    Przepiękna integracja kierowcy z pojazdem. Czuć każdą częścią ciała samochód
    i nawierzchnię. Zwłaszcza jak się waży 110 kg i ma się 189 cm wzrostu. Samo
    wejście do malucha zastępuje godzinę siłowni :):)

    > A czemu by nie? :)
    Tu mam ciąglę wątpliwości - bo na świstku będę ja i żona a działalność jest
    tylko moja. Nie upieram się że mam rację, ale to mi nie pasuje
    Czy kiedyś jakaś kontrol nie doczepi się że "firmowym" czyli tym wciągniętym
    w koszty firmy samochodem jeździ żona która z kosztami tej firmy nie ma nic
    wspólnego ? No bo jak nie jeździ to po co ją dopisywac do ubezpieczenia?
    Własnie z tej strony mam obawy, że ktoś może się czepić.

    --
    PawełJ