  • Data: 2008-08-22 19:22:11
    Temat: Re: jak to jest z tymi samochodami w działalności ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 19 Aug 2008, pawelj wrote:

    > Możesz mi zatem naświetlić jakie papierki mają być zrobione żeby było dobrze
    > ?

    Kosztem jest *rata amortyzacyjna* (być może jednorazowa :))
    Zakup idzie do EST (a *nie* do KPiR), wartość raty amortyzacyjnej
    jest kosztem.
    Moim zdaniem dowodem ksiegowym w takim przypadku jest (zdecydowanie)
    numer pozycji w EST (jak chce rozporządzenia - "oznaczony numerem
    lub w inny sposób" :P)

    pzdr, Gotfryd