  • Data: 2004-04-13 13:55:55
    Temat: Re: jak założyć jednoosobową Sp. z o.o.?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 11 Apr 2004, Samotnik wrote:
    [...]
    >+ Tak się zastanawiam (czysto teoretycznie, to nie ta skala biznesu ;), czy
    >+ nie można zrobić trójkąta - spółka A jest właścicielem spółki B, spółka B
    >+ spółki C, a spółka C spółki A.

    Zaraz mnie księgowi zjedzą (za nazewnictwo), ale skoro milczą to
    napiszę iż spółki zależne to jeszcze jakiś bilans zespolony "czy cóś"
    podobnego robią.
    Ujawni się :) że majątek właścicieli wynosi zero :)
    Na .prawo był kiedyś przypadek gościa który szukał środków prowokacji
    dlaa sądu - wyglądało na to iż sąd który powinien czegoś takiego się
    domagać udawał że deszcz pada ;> to chciał go pobudzić ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)