    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak znalezc dobre biuro rachunkowe
    Date: Tue, 16 May 2006 16:02:33 +0000 (UTC)

    > Brzmi srednio ciekawie....

    Wiesz, ja wierzę, że są dobre biura księgowe. ;) Problem tylko jak na
    nie trafić ;-) Albo musisz znaleźć naprawdę taką fajną, zaufaną,
    zaangażowaną "panią Krysię", albo biuro, gdzie za prostą KPiR
    zapłacisz nie 100 czy 200, ale tak z 500 zł - wtedy to może będą się
    Twoimi papierami lepiej zajmować. Bo za 100 zł to co najwyżej wklepią
    faktury do komputera i przy okazji coś spierdolą. Ja to w każdym
    miesiącu znajdowałem błędy, już naprawdę ręce opadały. Gdyby chociaż
    sprawdzili co było w poprzedniej deklaracji, gdyby zwróćili uwagę na
    fakt, że skoro dotychczas dochód miesięczny oscylował wokół 2000zł, to
    dochód na poziomie 100tys nie jest normalny, to błąd zauważyliby
    natychmiast. Ale im szkoda było tych paru chwil na takie
    "pierdoły", wolą przez ten czas "odwalić" papiery kolejnej firmy...

    Moja przygoda z biurami rachunkowymi kosztowała mnie już jakiś 1000
    zł na kary i odsetki, plus 3000 na same usługi tych biur. Zajebisty
    interes, szkoda słów.

    > Skad brales wiedze jak prowadzic to wszystko?

    Tata ma małą firmę, więc nasiąkłem tym od dziecka niejako. Potem to
    już samo idzie. ALe jak zacząć - nie mam pojęcia ;-)
    --
    Samotnik