  • 1. Data: 2002-07-29 19:17:14
    Temat: Re: jaka działalność ?
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > Jestem studentem i chciałbym założyć własną działalność gospodarczą (firma
    komputerowa).
    > Jaki rodzaj działalności będzie dla mnie najlepszy (najtańszy) oraz czy istnieje
    możliwość nie
    > płacenia tych wszystkich składek dla zus'u ? (ew. proszę o konkretne ustawy)

    Forma dzialnosci: Zalezy czy sprzedajesz sprzet , tylko uslugi itp

    Nie musisz placic wsyztskiego (teraz moze po zalozeniuu firmy poprosic o zwolnienie z
    ZUSu na rok czasu)
    Hmmm a moze to tylko dla absolwentow ?
    A jesli dla absolwentow to tego rocznych tylko ? (jesli ktos skonczyl rok temu a
    jescze pracy nie udalo mu sie podjac to co wtedy ? )

    AndY

  • 2. Data: 2002-07-29 19:19:00
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    Przepraszam za certyfikat ... sam sie wlaczyl :)))

    AndY

  • 3. Data: 2002-07-29 22:11:56
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    <a...@w...pl> wrote:

    > Przepraszam za certyfikat ... sam sie wlaczyl :)))

    masz jeszcze więcej takich urządzeń, co się _same_ włączają ?
    Sprawdź w domu, czy nie wylądowało UFO ;->>

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]