  • 1. Data: 2002-07-24 15:01:09
    Temat: co zrobic wy wydobyc pieniadze od gminy?
    Od: "kirkol" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    mam chyba nietypowa sprawe jako firemka i w zwiazku z tym mam pytanie do
    fachowcow ksiegowych.Pod konic zeszlego roku wykonalem usluge dla
    spolki "F...."( tak zwana wspolnota )i do dnia dzisiejszego nie ma zaplaty ,
    ale to nie wszystko , spolka podlega gminie wroclaw i tu zaczynaja sie
    schody , po wykonaniu zlecenia odbywa sie procedura - skladamy wniosek o
    odbior i po spisaniu protokolu odbioru skladamy fakture , i jest ok , czas
    zaplaty miesiac , wiec czekam cierpliwie , po miesiacu przychodzi pismo ze
    musze fakture przepisac bo nie jest zgodna z wewnetrznymi przepisami jakie sa
    w spolce , jade i przepisuje z jednej na dwie , czyli dziele kwote na spolke
    i wlasciciela obiektu , tego samego dnia okazuje sie ze jednak ta pierwsza
    byla dobra i moze zostac , ale pod nowa data , i wszystko jest niby ok , do
    momentu 17 czerwca( termin zaplaty uplynal 27 marca)kiedy sie okazuje ze
    gmina wroclaw nalicza odsteki od za pozno zlozonej faktury i wymaga korekty ,
    kwota odliczona ponad X zł , niby nie wielka , ale juz cos mi sie nie
    zgadza .Mam fakture pierwsza z dziennika i jest terminowa , ale co mi tam
    niech bedzie , pytam sie jaka jest kwota w druga strone , i okazuje sie ze
    umowa umowa , ale odsetki sa naliczane calkiem inaczej , gmina jesli juz by
    miala zaplacic zrobi to oszczedniej , szok. Jaka jest mozliwosc podrapania
    gminy po tylku ?
    pozdro