  • 1. Data: 2002-07-29 19:00:54
    Temat: Re: Zalozenie firmy - koszty?
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze j...@i...pl:

    > jesli chodzi o koszty zalozenia to :
    > -wpis do ewidencji : 100 zl

    OK

    > -zaswiadczenie o prowadzeniu dzial. - 11 zl

    Co to???

    > -oplata skarbowa od wnisoku o nadanie NIP - 7 ZL ( jezeli nie mamy

    hee????? Pierwsze słyszę o opłacie za NIP.

    > NIP-u) - oplata skarbowa "rejestracyjna VAT" - 152 zl (jezeli ma
    > byc) - pieczatka 20-50 zl

    OK

    > + koszty zalozenia rachunku bankowego,

    Np. Inteligo, mBank - 0zł.

    > ew, koszty ksero

    1zł ??? :))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć
    między nimi. I cóż ty na to fizyko???

  • 2. Data: 2002-07-29 19:18:09
    Od: "JurgenS" <j...@i...pl>

    > Co to???
    jest to zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej (11 zł
    opłaty skarbowej) - czyli 100 zł + 11 zł

    > hee????? Pierwsze słyszę o opłacie za NIP.
    też jestem zaskoczony ale.. koszt uzyskania numeru NIP to opłata skarbowa od
    wniosku o wydanie decyzji - 5 zł + 50 gr od każdego załacznika do wniosku

    > OK
    > Np. Inteligo, mBank - 0zł.
    > 1zł ??? :)),
    no troszkę więcej ok 5 zł ;) , ale to też koszt

    pozdrawiam

    JurgenS

  • 3. Data: 2002-07-29 19:20:07
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > 1zł ??? :))

    Kupuję to ksero, nawet jeśli jest
    tylko A4 :-)

  • 4. Data: 2002-07-29 19:20:53
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > no troszkę więcej ok 5 zł ;) , ale to też koszt

    Za 5 też kupuję

  • 5. Data: 2002-07-31 18:21:43
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a j...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > też jestem zaskoczony ale.. koszt uzyskania numeru NIP to opłata
    > skarbowa od wniosku o wydanie decyzji - 5 zł + 50 gr od każdego

    Nie ma takiej opłaty - wniosek o NIP składasz na drukach NIP (1 lub 3),
    jeżeli kazali ci zapłacić to robią cię w bambuko :)

    > no troszkę więcej ok 5 zł ;) , ale to też koszt

    a co tam, przyjedź do mnie do Poznania, zrobię ci to ksero za darmochę
    :)))))))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

  • 6. Data: 2002-08-01 07:30:57
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Budzik" [...]
    > a co tam, przyjedź do mnie do Poznania, zrobię ci to ksero za darmochę
    > :)))))))))

    Kurcze....

    Zaplacilem za ksero firmy Minolta prawie 20 000 PLN,

    Wiec nie zdziwilem sie, ze ktos chetnie kupi za zlotowke, a nawet za piec...

    a tu gosc chce zrobic ksero za darmoche...

    Boguslaw

  • 7. Data: 2002-08-01 19:01:43
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze b...@u...agh.edu.pl:

> [...]
    > piec...
    >
    > a tu gosc chce zrobic ksero za darmoche...

    Z kumplem po flaszce nie takie rzeczy już majstrowaliśmy
    :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z
    książki, nie stosuj systemu Braille'a." T. Bernard

  • 8. Data: 2002-08-03 08:35:50
    Od: "Jerry" <j...@w...pl>

    Użytkownik JurgenS <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@a...swietochlowice.dial
    up.inetia.pl...
    > jest to zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej (11

    > opłaty skarbowej) - czyli 100 zł + 11 zł

    Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej to jedno, ale
    czy jest obowiązkowy wpis do KRS? Jeśli tak to w jakich przypadkach?

    Pozdrawiam
    Jerry

  • 9. Data: 2002-08-06 19:31:44
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze j...@w...pl:

    > zł
    >
    > Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej to
    > jedno, ale czy jest obowiązkowy wpis do KRS? Jeśli tak to w jakich
    > przypadkach?

    W przypadku prowadzenia DG na własne nazwisko czy też w s.c. nie jest
    potrzebne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516