  • 1. Data: 2012-05-16 11:50:09
    Temat: Re: kalkulator odsetek ustawowych
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Na pewno są komercyjne, jako element programów f-k.
    Może np. Infor?
    Jak znajdziesz coś przyjaznego, daj znać, muszę naszą księgową (co rzeźbi w
    excelu) wyposażyć w taki programik.
    Przy czym potrzebowałbym do strony "winien" i pozycje odsetkowane, i
    nieodsetkowane (jak np. koszty sądowe).

    -----
    > Jak to policzyć to wiem ale mam do policzenia kilkanaście faktur i każda
    składa się z co najmniej 10 wpłat, robota żmudna, szukam ułatwienia.