  • 1. Data: 2012-05-14 11:02:19
    Temat: Jak uniknąć podatku ze sprzedaży udziałów?
    Od: Robert Machalica <u...@g...com>

    Sprzedaję udziały w spółce z o. o. W jaki sposób uniknąć podatku?
    Strona sprzedająca jest elastyczna, więc możliwe są różne scenariusze.
    Interesują mnie WYŁĄCZNIE LEGALNE sposoby i tylko poważne oferty/
    propozycje, które chętnie wynagrodzę. Sprawa pilna. Kontakt:
    u...@g...com.

  • 2. Data: 2012-05-17 12:51:07
    Temat: Re: Jak uniknąć podatku ze sprzedaży udziałów?
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-05-14 11:02, Robert Machalica pisze:
> [...]
    > Interesują mnie WYŁĄCZNIE LEGALNE sposoby i tylko poważne oferty/
    > propozycje, które chętnie wynagrodzę. Sprawa pilna. Kontakt:
    bardzo prosto
    sprzedaj udziały po tyle ile kupiłeś

    michal