  • Data: 2008-09-17 07:57:49
    Temat: Re: karta podatkowa + umowa o pracę?
    Od: Tanto <w...@w...pl.itotez> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > Może Cię to zmartwić :)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Rzeczywiście, po pobieżnym rzuceniu okiem nie wygląda to zbyt ciekawie,
    to tak jak by dać dziecku do zabawy zapałki w składzie fajerwerków -
    może nic się nie stanie, ale jak pierdyknie to.... ;-)

    Jeśli się nie mylę to pozostają mi dwa wyjścia - zrobić np. prezentację
    multimedialną i wystawić za to rachunek na usługi fotograficzne - czyli
    nadal kopać pod sobą dołek :-/
    Drugie wyjście to spisywanie umów o dzieło dla wszystkich prac które nie
    były by związane z fotografią - czy to może też będzie podciągnięte pod
    'podmioty powiązane'?

    Czy biorąc pod uwagę to ze jestem płatnikiem VAT, to umowy o dzieło też
    muszą być obciążone tym podatkiem?

    "Grzeczne dziewczęta idą do nieba, niegrzeczne idą tam gdzie chcą."