  • Data: 2004-02-18 19:41:44
    Temat: Re: kasa fiskalna
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c10b44$sqq$1@nemesis.news.tpi.pl>, pix wrote:
    > BTW (skojarzenie "na gorąco")- może gdzieś tu tkwi (częściowa)
    > odpowiedź na nieśmiertelne pytanie "co grozi za
    > niepodpisane FV"?

    No właśnie nie wiadomo dokładnie, ale na pewno jest to potencjalny hak
    podczas kontroli.

    > Zastanawiam się czy we wszystkich przypadkach taka FV/r-k
    > jest rzeczywiście potrzebna - pan minister w odniesieniu do
    > kasy wymaga tylko jednoznacznej identyfikacji transakcji, więc
    > jeśli przez przypadek charakter DG byłby taki, że 1klient=1transakcja
    > (np. abonament roczny) to chyba wystarczy samo nazwisko wpłacającego.

    Teoretycznie tak. Praktycznie - pani z US powie, że wg niej to nie
    identyfikuje jednoznacznie transakcji i będziesz zasuwał po różnych NSA.

    > IMHO jest (albo mam nieaktualne rozp.):
    > "...za które to czynności zapłata w całości następuje _za pośrednictwem_
    > poczty lub banku na rachunek bankowy podatnika..."
    > Wpłata gotówkowa w okienku na "pośrednictwo" banku się ŁAPIE.

    Moim zdaniem też, chociaż... Popatrz, gdyby chodziło o to, że wpłata ma się
    znaleźć na rachunku, to wystarczyłby zapis 'zapłata na rachunek'. Po
    cholerę w takim razie dodano te farfocle 'za pośrednictwem...'? Może
    Gotfryd ma jednak rację?

    No proszę - kilka postów i już mamy cały katalog wątpliwości, a przecież
    dopiero zdążyliśmy poruszyć kilka punktów spośród odmętów wiadomego
    rozporządzenia... ;) Dlatego ja kupuję kasę i koniec kombinowania.
    --
    Samotnik