  • 1. Data: 2005-07-22 14:26:37
    Temat: kasa fiskalna - błąd w "nabiciu" towaru
    Od: "Ewa" <l...@n...pl>

    Witam

    Jak postąpić w sytuacji gdy mój mąż przypadkowo "nabił" za dużo towaru, a
    potem nie spojrzał i zatwierdził. Teraz wyszedł mi utarg z jednego dnia jak
    z całego miesiąca.

    Co zrobić i gdzie to zgłosić, bo na VAT się chyba nie wypłacę.

    pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2005-07-22 16:39:55
    Temat: Re: kasa fiskalna - błąd w "nabiciu" towaru
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ewa" <l...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jak
    > z całego miesiąca.
    >
    > Co zrobić i gdzie to zgłosić, bo na VAT się chyba nie wypłacę.

    Jeżeli nie da się tego skorygować (zapytaj serwisanta) to napisz pod ten
    paragon oświadczenie z dokładnym opisem co się stało i dlaczego. Zachowaj to
    na wypadek kontroli.
    Utarg pomniejsz o źle nabitą kwotę i tak odprowadź do US.
    Moim "paniom kontrolerkom" takie tłumaczenie wystarczyło.
    MB

  • 3. Data: 2005-07-22 17:20:31
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

> [...]
    > jak
    > z całego miesiąca.
    >
    > Co zrobić i gdzie to zgłosić, bo na VAT się chyba nie wypłacę.

    Kup w sklepie z drukami i wypełnij "Anulowanie sprzedaży z kasy fiskalnej",
    dopnij do tego błędny paragon i po kłopocie.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 4. Data: 2005-07-23 11:10:49
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

> [...]
    jak
    > z całego miesiąca.
    >
    > Co zrobić i gdzie to zgłosić, bo na VAT się chyba nie wypłacę.

    Nabić prawidłowo, paragon do anulowania wpisać do ewidencji korekt kasy
    fiskalnej,
    miesięczną sprzedaż zaksięgować: raport miesięczny [minus] kwoty z ewidencji
    korekt
    i gotowe.

    :-)

    Pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

  • 5. Data: 2005-08-10 22:36:09
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Magdalena B napisał(a):
    > Jeżeli nie da się tego skorygować (zapytaj serwisanta)

    serwisant nie może...

    --
    regent...
    (...)

  • 6. Data: 2005-08-11 11:23:39
    Od: "mj" <c...@b...pl>

    Użytkownik "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl> napisał w
    wiadomości news:dddvgp$dv7$3@213-238-99-14.adsl.inetia.pl...

    > serwisant nie może...

    Jesli juz zatwierdzilas i wydrukowalas wez paragon opisz ,ze blednie
    wystawiony, dolacz do raportu dziennego i ksiegowosc wycofa. Z pamieci
    fiskalnej juz go nie wykasujesz niestety

    mj