  • Data: 2012-08-15 09:15:56
    Temat: Re: kasa fiskalna "myślem że muszem"
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > masz to w postaci indywidaulnej interpretacji podatkowej? Bo "rozmowy"
    > nie mają mocy prawnej...

    Tak wiem, była rozmowa z osobą odpowiedzialną za kasy.
    Traktuję to jako punkt wyjścia do ewentualnych dalszych działań.

    > Podali jakąś podstawę prawną (bo trzeba pamiętać, że w braku przepisów
    > nalezy odwołać się do wykładni językowej)?

    rozmawiałem jedynie na temat (jak nizej):

    Dz.U. 138 poz.930
    § 4. 1. Zwolnien z obowiązku ewidencjonowania, o ktorych mowa w § 2 i 3, nie
    stosuje się, bez względu na wysokosc osigganych obrotow:

    5) przy dostawie:

    a) sprzętu radiowego, telewizyjnego i telekomunikacyjnego, z wyłączeniem
    lamp elektronowych i innych elementow elektronicznych oraz częsci do
    aparatow i urządzen do operowania dzwiękiem i obrazem, anten (PKWiU ex 26 i
    ex 27.90),

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org