  • 1. Data: 2003-12-29 11:30:04
    Temat: kasa fiskalna w taksówce
    Od: "Paweł" <p...@g...pl>

    Czy taka kasa MUSI być podłączona z taksometrem, czy też mozna kupić kasę
    tańszą (do handlu obwoźnego) i samemu wstukiwać kwotę za przejazd ?

    nie jestem taksówkarzem - ciekwość mnie zżera -- bo widzę że pojawiły się
    kasy fiskalne dedykowane do taxi

    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2003-12-29 15:40:33
    Temat: Re: kasa fiskalna w taksówce
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tańszą (do handlu obwoźnego) i samemu wstukiwać kwotę za przejazd ?
    >
    > nie jestem taksówkarzem - ciekwość mnie zżera -- bo widzę że pojawiły się

    Kasa musi wspolpracowac z taksometrem (bys polaczona) i odczytywac
    informacje z taksometru.
    Inna kasa nie wchodzi w gre.

    Darek

  • 3. Data: 2003-12-29 19:16:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl> napisał w
    wiadomości news:bspi49$9il$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Z ciekawości, z jakiego to przepisu wynika ten obowiązek?

  • 4. Data: 2003-12-30 07:15:23
    Od: "Paweł" <p...@g...pl>

    właśnie też się zastanawiam skąd to się bierze - przesież kasa jest kasą :)
    nie mogę znaleźć dlaczego ma być dedykowana dla taxi

    pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2003-12-30 13:59:47
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Sadze ze zawarte jest to w rozporzadzeniu MF w sprawie kryteriow i warunkow
    technicznych,
    ktorym musza odpowiadac kasy rejestrujace, oraz warunkow stosowania tych kas
    przez
    podatnikow. (Par. 3, pkt. 2).

    Darek